miércoles, 20 de julio de 2011

Ootd Summer #15/Add Verano #15

Hello Beauties:

Here I bring the summer outfit of the day # 15. And this outfit for me is one of the most comfortable and summery outfits I've made. It is quite simple but everything is in the details. As you can noticed I love accessories. And here the highlights are the accessories and the shoes that are an undeniable turquoise. The blouse was a gift from my husband and I love it because it has details of flowers embroidered at the neck line.

Hope you like it

TC
(Take care)
xoxoxox




                       ------------------







Hola Bellezas :


Aquí les traigo el atuendo del día verano #15. Y este atuendo para mi es uno de los atuendos mas cómodos y veraniegos que he hecho. Es bien sencillo pero todo esta en los detalles. Como notaron a mi me encantan los accesorios. Aquí resaltan los accesorios y los zapatos que son en un indudable azul turquesa. La blusa fue un regalo de mi esposo y me encanta porque tiene detalles de flores bordados en el cuello. 


Espero que les guste


CDS
(cuidense)
xoxoxox



Off White color blouse with neck fissure line and embroideredflower details /Blusa color blanco hueso con cuello de fisura y detalles de flores bordadas :Gift from my husband /Regalo de mi esposo

Blue jeans / Mahones azules :jealousy brand Karina Stores

turquoise flats shoes /zapatos flats azul turquesa : Humberto Vidal Shoe Stores


Here you can appreciate better my accessories /Aquí se pueden apreciar mejor mis accesorios


1. Old gold earrings in the shape of Owl /Pantallas de color Oro viejo en forma de Búho: Aguadilla Flea Market /Pulguero de Aguadilla

2.Color gold bracelet with beads of transparent glass / Pulsera Color oro con cuentas de cristal transparente : Aguadilla Flea Market / Pulguero de Aguadilla

3.off white messenger bag /cartera de mensajero color blanco hueso :Aguadilla Flea Market / Pulguero de Aguadilla

4.Here you can notice the flowers embroidered that the blouse has /Aquí se puede notar el bordado de flores que tiene la blusa

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...