sábado, 20 de agosto de 2011

Ootd Summer #26/Add Verano #26

Hello Beauties:

Here I bring the summer outfit of the day # 26. And you can see is a little more formal than you guys usually use to see me in and thats because that day I went to a wedding of some friends and had to be fabulous. And you will notice that I have again my high heels ... Thats is because I just passed the year after my surgery of my leg and I can use them now. I can't do it very often because my leg hurts but I can still use them and that pleases me because I like to use high heels . The dress is simple but elegant ... As I like my things.

Hope you like it
TC
(Take care)
xoxoxox









                      --------------------











Hola Bellezas :


Aquí les traigo el atuendo del día verano #26. Y como pueden ver es un poco mas formal de lo que usualmente utilizo y es que ese día fu a una boda de unas amistades y tenia que ir fabulosa. Y como van a  apreciar tengo otra vez mis zapatos de taco alto... Fue que ya ha pasado el año de mi cirugia en la pierna y puedo utilizarlos. No puedo hacerlo muy seguido porque me duele la pierna todavía pero los puedo utilizar y eso me agrada ya que a mi me gusta utilizar zapatos altos. El traje es sencillo pero elegante... Como me gustan a mi las cosas.


Espero que les guste
CDS
(cuidense)
xoxoxox









Black Dress with heart neckline and decorated with zip detail /Traje negro con escote de corazón decorado con detalle de zipper:Max Rave Stores

Corduroy-heeled shoes in black color /Zapatos de Taco en Pana color negros : Bakers




Here you can see my accessories /Aquí pueden ver mis accesorios



1.Diamond and white gold bracelet/Pulsera de diamantes y oro 
blanco : Zales

2.Elongated earrings elongated with chain details and with brilliant and black beads / Pantallas alargados con cadeneta y detalles de cuentas negras con brillantes : Grand Store

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...