jueves, 29 de diciembre de 2011

Ootd Winter #17/Add Invierno #17

Hello Beauties:
I bring the outfit of the Day Winter # 17. And I like this outfit because I love the colors of the blouse they are a perfect combination. I love these shoes but I have to say that they give me trouble walking on it for my leg. You know that I have a surgery on it. But as they say here: "better dead then simple. "

Hope you like it

TC
(Take care)
xoxoxox

Do not forget to participate in the contest:
http://elogiosamislocuras.blogspot.com/2011/12/100-followers-giveaway.html









                        ---------------









Hola Bellezas:
Aquí les traigo el atuendo del día de Invierno #17. Y este atuendo me gusta mucho ya que los colores de la blusa son una combinación perfecta. Me encantan estos zapatos aunque les tengo que decir que me da problemas caminar en ello por mi pierna. Ya saben que tengo una cirujia  en ella. pero como mo dicen por ahí: "antes muerta que sencilla."


Espero que les guste


CDS
(cuidense)
xoxoxox


No olviden participar del concurso:
http://elogiosamislocuras.blogspot.com/2011/12/100-followers-giveaway.html






blouse/blusa: Rainbow Stores

purse/cartera:Aguadilla Flea Market/Pulguero de Aguadilla

Brown bodycon skirt /Falda bodycon Marron : Grand Stores

shoes/zapatos:Rouge-5.7.9. Stores






My Accessories/Mis Accesorios



bracelets and earrings/pulseras y pantallas:Aguadilla Flea Market/Pulguero de Aguadilla

1 comentario:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...