jueves, 23 de agosto de 2012

Ootd Summer #32/Add Verano #32


Hello Beauties:

Here I bring the outfit the day summer #32. And this outfit is super simple and what I like the most is the Blazer. This Blazer is made of a material is quite comfortable.Is not  a structured blazer. But it's something that can be used with a casual outfit as for a little more sleek outfit. It fascinates me. And this color even though it is a striking fuchsia it can be used for Fall as one of the trends is the jewels tones and you know that fuschia is included.

Hope you like it

TC
(Take care)
xoxoxox





                          -----------------






Hola Bellezas:

Aquí les traigo el atuendo del día de verano#32. Y este atuendo es super sencillo y lo mas que me gusta es la chaqueta. Este "blazer" es de un material bastante cómodo. No es un Blazer estructurado. Es algo que se puede utilizar como casual como para un atuendo un poco mas elegante. A mi me fascina. Y este color a pesar de que es un fucha llamativo puede ser utilizado para el Otoño ya que una de las tendencias son los tonos de joyas y ya saben que el fucha esta incluido.

Espero que les guste

CDS
(cuidense)
xoxoxox






blazer/chaqueta: Rainbow Stores

top:Grand Stores

bag/cartera:Exentrix Stores

black jeans/mahones negros:Grand Stores

sandals/sandalias:La Defensa Shoes Stores





My Accessories/Mis Accesorios



earring & neckless/pantallas y collar: inpink.com 

bracelet/pulsera:Voga Stores

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...