miércoles, 4 de diciembre de 2013

Ootd Fall #27/ Add Otoño #27


Hello Beauties:

Here I have the outfit the day Fall #27. And this outfit has warm colors that are very common in this time of Fall and I use faux leather leggings with snake print that are in season and use this purse, when I purchase it, it  was like a briefcase but I wanted to use as well as Clutch Purse so I remove everything it had so that it look like a Clutch Purse and I loved it because the colors are quite warm and is also accompanied by snake print. This outfit is super comfortable and stylish, even with the color  of the blouse ... I love it.


Don't forget to follow me on Instagran: elogiosamislocuras

As in all my social media networks

Hope you like it

TC
(take care)
xoxoxox













Hola Bellezas:

Aquí les tengo el atuendo del día de Otoño #27. Y este atuendo tiene colores cálidos que son bien comunes en esta época de Otoño y utilice unos leggins de cuero falso con estampado de serpiente que están en temporada y utilice esta cartera que cuando la compre era como un maletín pero la quise usar como cartera Clutch así que le quite todo lo que tenia para que se viese como un Clutch y me encanto ya que los colores son bastante cálidos y también está acompañada de estampado de serpiente. Este atuendo es súper cómodo y elegante y mas con el color de la blusa...Me gusta mucho.


No olviden seguirme en Instagran: elogiosamislocuras 

Así como en todas mis redes sociales 

Espero que les guste 

CDS 
(cuidense) 
xoxoxox






blouse/blusa : Aguadilla Flea Market/Pulguero de Aguadilla

clutch/cartera: Aguadilla Flea Market/Pulguero de Aguadilla

leggins : Grand Store

sandals/sandalias : Merianne Stores






My Accessories / Mis Accesorios


earrings/pantallas: Forever21 Stores

necklace/collar: Marianne Stores

bracelet/pulsera: Voga Stores





2 comentarios:

  1. Que linda, me encanto la cartera
    gracias por pasarte por mi blog!
    saludos
    L.
    www.lalouuula.com

    ResponderEliminar
  2. La blusa es preciosa!! Un besito.
    El blog de Sunika

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...