jueves, 6 de noviembre de 2014

Ootd Fall #3 / Add Otoño #3

Hello Beauties:

Here I have the outfit of the day Fall # 3. And this outfit is super casual but somehow it reminds me of the 70's style . The high waist jeans are faded and I combined everything with the same range of colors black, gold and burgundy. I love the belt I got it at the Salvation Army and is lovely and have this classic detail to complete the touch of burgundy as all the accessories mostly have this color.

Here are pictures of the outfit.

Don't forget to follow me on Instagram: elogiosamislocuras

as well as all my other social networks

hope you like it

TC
(take care)
xoxoxox










Hola Bellezas:

Aquí les tengo el atuendo del día de Otoño #3. Y este atuendo es súper casual pero de alguna manera me acuerda al estilo de los 70. El mahon es de cintura alta despintado y todo lo combine con la misma gama de colores negro, oro y  vino. La correa me encanta la compre en el Ejercito de Salvación y la encuentro bella y su detalle clásico que complete el toque del color vino ya que los accesorios en su mayoría tienen este color.

Aquí están las fotos del atuendo.

No olviden seguirme por Instagram : elogiosamislocuras

así como en mis otras  redes sociales

espero que les guste

CDS
(cuídense)
xoxoxox





 
 
top/blusa: Kress Stores
 
bag/cartera: Marianne Stores
 
 
jeans/mahones: Chulerias Stores
 
shoes/zapatos: Humberto Vidal Stores
 
 
 
 
 
earrings, necklace and bracelet/pantallas,collar y pulsera: Excentrix Stores 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...