martes, 7 de abril de 2015

CNDirect.com Review / Reseña de CNDirect.com

Hello Beauties:

And here I have  My Review of  CNDrirect.com online store.
I clarify that this is not a collaboration  I bought these products with my own money.

CNDirect.com  sells everything. From clothing to electronics and decoration. And I had to buy clothes because it is beautiful and super inexpensive . And I did order 3 dresses and a necklace. After I made the order they contacted me and told me that one of the dresses was sold out an I had the option to change it or to get the money back and  I decided to get my  money back .

The package took 3 weeks to arrive and  everything was properly wrapped and in perfect condition. There were some threads in one piece but was it was in good condition.

Warnings of this page. In addition that you will spend hours deciding what to buy I recommend you to order one or two larger sizes  as sizes are Asian and they tend to be smaller than usual.

In addition  to that they will provide a order number and you can send an email to find out where your order is. But if you not asked for priority order you can not track your order as commonly it can be done.

Everything I order was  beautiful  and if I  have another chance to do it I will do it again.

Here I leave you with photos of what to order and outfits that I made with it.


Remember that every Friday I'll be in my fashion segment in the program Despiertate at 8:15 am on
 Super Q 98.1:
www.superq98.com

Don't forget to follow me on Instagram: elogiosamislocuras

And in all my social media networks.

I hope you like it

TC
(take care)
xoxoxox















Hola Bellezas:

Y aquí les tengo mi reseña de la tienda en linea CNDrirect.com 
Les aclaro que esto no es una colaboración estos productos los adquirí con mi propio dinero.

CNDirect.com es una pagina que vende de todo. Desde ropa a enceres y decoración. Y tuve que comprar ropa porque es bellisima y super económica. Y ordene 3 trajes y un collar. Despues que hice la orden ellos se comunicaron conmigo y me dijeron que uno de los trajes se había agotado así que tenia la opción de cambiarlo o de que me devolvieran el dinero y yo decidí que me devolvieran el dinero.

El paquete se tardo 3 senanas en llegar y llego todo debidamente envuelto y en perfectas condiciones. Si hubieron algunos hilos en una de las piezas pero estaba en buenas condiciones.

Advertencias de esta pagina. Adicional a que vas a estar horas decidiendo que comprar te recomiendo que ordenes uno o dos tamaños mas grandes del que utilizas ya que los tamaños son asiáticos y tienden a ser mas pequeños de lo común.

En adición, ellos te proveen un numero de orden y con eso puedes 
enviarle un email para saber donde esta tu orden. Pero si no pediste
 la orden como prioridad no puedes rastrear tu orden como comúnmente se puede hacer.

Todo lo que ordene esta bellisimo y cuando tenga otra oportunidad para hacerlo lo volveré a hacer.

Aquí le dejo con las fotos de lo que ordene y de atuendos que hice con mis piesas.


Recuerden que estaré todos los Viernes en mi segmento de moda en el programa Despiertate a las 8:15am por Super Q 98.1 :
www.superq98.com

No olviden seguirme en Instagram : elogiosamislocuras

Así cómo en todas mis redes sociales.

Espero que les guste 

CDS
(cuídense)
xoxoxox








the package / el paquete





the contents / el contenido












The outfits






dress/traje : CNDirect.com

bag/cartera : 5.7.9. Stores

legging/pantalones : Sears

shoes/zapatos : traffic shoes

earrings/pantallas : Walmart

necklace/collar : Walmart

bracelet/pulsera : Excentrix







dress/traje : CNDirect.com

bag/cartera : Humberto Vidal Shoe Stores

boties/botines : Marianne Stores

earrings/pantallas : Charlotte Russe

necklece/collar : CNDirect.com

bracelet/pulsera : Exectric Stores





No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...