miércoles, 30 de agosto de 2017

Imaginary Authors Review and Collaboration / Reseña y Colaboración de Imaginary Authors




Hello Beuties:

Today I have a short review of a Fragrance Company  call Imaginary Authors.The concept of this company is that fragrances are presented as a book for each to present a story.

That struck me a lot  my attention since it is a different concept. This is the first time I do fragrance review and I was late since I was trying to get used to the odors. The samples they sent me came in a box in the form of a book. In total were 8 samples of their fragrances. And each fragrance brought a bookmark with the name of the fragrance the photo of the imaginary author and the description of the notes of the fragrance.

The fragrances are cataloged as unisex but I think some fragrances are inclined towards feminine scents and others towards masculine scent. I think they are more inclined towards the interpretation of body chemistry because personally two fragrances that were inclined to masculine smelled good on me.

Of all the fragrances my favorite were:
Slow Explosion: It smells a bit strong when placed but then becomes soft and a little sweet.Its notes are: saffron, rose absolute, leather, apple, benzoin, cashmeran,
night market arpora.

Saint Julep: apparently this fragrance is inclined to masculine but personally I love it. The scent is quite floral, soft and sweet. Its notes are: sweet mint, tangerine, southern magnolia, bourbon, grisalva, sugar cube, crushed ice.

Falling into the Sea: of all my favorite, with a very citric and tropical scent very feminine and soft. Its notes are: lemon, bergamot, grapefruit, lychee, tropical flowers, wram sand.

Here I have the photos of all the fragrances next to their bookmarks.Go through Imaginary Authors to learn more about their fragrances.

Don't forget to follow me on Instagram: elogiosamislocuras

And in all my social media networks

Hope you like it
TC

(Take care)
Xoxoxox




Hola  Bellezas:

Hoy les tengo una pequeña reseña de la Compañía de fragancias Imaginary Authors.
 El concepto de esta compañía es que  las fragancias son presentadas como un libro para que cada una presente una historia.

Eso me llamo mucho la atención ya que es un concepto diferente. Esta es la primera vez que hago reseña de fragancia y me tarde mucho ya que estaba tratando de acostumbrarme a los olores. Las muestras que me enviaron me llegaron en una caja en forma de libro. En total llegaron 8 muestras de sus fragancias. Y cada fragancia traía un marcador de libro con el nombre de la fragancia la foto del autor imaginario y la descripción de las notas de la fragancia.

Las fragancias son catalogadas como unisex pero creo que algunas fragancias estanas inclinadas hacia olores femeninos y otras hacia olores masculino. Creo que son mas inclinadas hacia la interpretación de la química del cuerpo porque en lo personal dos fragancias que eran inclinadas a masculinas olían bien en mi.

De todas las fragancias mis preferidas fueron: 
Slow Explosion: el mismo huele un poco fuerte al colocarse pero luego se torna suave y un poco dulce. Sus notas son azafrán,rosa absoluta,cuero,manzana,benjuí,cashmeran,
mercado nocturno arpora.

Saint Julep: aparentemente esta fragancia es inclinada a lo masculino pero en lo personal me encanta. El olor es bastante floral ,suave y dulce.Sus notas son: menta dulce,mandarina, magnolia del sur, borbón, grisalva, cubo de azúcar, hielo picado.

Falling into the Sea: de todas mi preferida,con un olor bastante cítrico y tropical muy femenino y suave. Sus notas son: limón, bergamota,toronja,litchi,flores tropicales, arenacaliente.

Aquí les tengo las fotos de todas las fragancias junto a sus marcadores de libros.
Pasen por Imaginary Authors para que sepan mas de sus fragancias.

No olviden  seguirme en Instagram: elogiosamislocuras

Y  en todas mis redes sociales

Espero que les guste
CDS

(Cuídense)
xoxoxox








7 comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...