jueves, 28 de abril de 2011

Ootd Spring #2 / Add Primavera #2

Hello Beauties:
Well here's my second spring outfit. And as spring brings flowers well, this is a floral style. I love flowers so you will see me a lot with this kind of look. Here I was at a family B.B.Q. The only thing I don't like about this blouse is that given the wind it looked like I was pregnant lol things happen. In the second photo the accessories can see more closely.
Hope you like it
TC
(TAKE CARE)
XOXOXO


                                                                
                      --------------------


Hola Bellezas:

Pues aquí esta mi segundo atuendo de primavera. Y como la primavera trae flores pues este es un estilo floreado. Me encantan las flores así que me verán mucho con este tipo de look. Aquí estaba en un B.B.Q. familiar. Lo único que no me gusta de esta blusa es q el viento le dio y parecía que estaba embarazada jajajaja cosas que pasan. En la segunda foto podrán apreciar los accesorios mas de cerca.
Espero que les guste

CDS
(CUIDENSE)
XOXOX


Baby Doll style floral blouse / Blusa floreada estilo Baby Doll : Me Salve Stores
dark blue jeans/mahones azul oscuro: Old Navy
Flat shoes with curly ribbon detail/Zapatos bajos con detalle de rizado y lazo : Kaya (Sears)

White rose necklace/Collar de rosa blanca : Forever 21
Bow Necklace /Collar de lazo : Charlotte Russe
fake pearl earrings/pantallas de perlas falsas : Avon
Fake pink pearl bracelet with false diamonds charms /Pulsera de perlas falsas color rosa con charms de falsos diamantes : Infinito Stores


Here you can see the accessories /Aqui pueden apreciar los accesorios



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...