viernes, 20 de mayo de 2011

Ootd Spring #12 / Add Primavera #12

Hello Beauties:
Here I bring the Spring outfit of the day # 12. That was a rainy spring day. But even so my husband and I went to the movies.Honestly I don't remember the movie but I did go with my eternal boyfriend.
My outfit is simple and it's air-conditioned movies theater approval...
Hope you like it
TC
(Take care)
xoxoxox




                    -------------------







Hola Bellezas:


Aquí les traigo el atuendo del día Primavera #12. Ese fue un día de primavera lluvioso. Pero aun así mi esposo y yo nos fuimos para el cine. Sinceramente no me acuerdo de la película se que la pase bien con mi eterno novio.
Es mi atuendo sencillo y aprueba del aire acondicionado del cine.


Espero que les guste


CDS
(cuidense)
xoxoxox







Camizon style teal color blouse with sleeves 3/4 lace accents onthe chest and down /  Blusa estilo camizon color teal con mangas 3/4 detalles de encaje en el pecho y abajo : Mark -Avon
Black jeans / Mahones Negros : Conga Jeans - Kress Stores
gold bracelets / pulseras color oro : Mundo de Fantasia Stores
bronze-colored shoes with bow detail /zapatos color bronce con detalle de lazo : Charlotte Russe


Here we can notice the detail of lace in the blouse /Aquí se puede notar el detalle del encaje que tiene la blusa


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...