domingo, 18 de diciembre de 2011

Ootd Winter #10/Add Invierno #10

Hello Beauties:

Here I bring you the outfit of the Day Winter # 10. And this outfit is very "Girlie" and feminine. I love the details of the blouse with pink lace. I think it's very similar to the one that I have in cream color. But I like this outfit is very comfortable and it is more for spring but ... I use it now because one of the trends is the lace and I find it very romantic and feminine.

Hope you like it

TC
(Take care)
xoxoxox







                      ---------------------









Hola Bellezas:


Aquí les traigo el atuendo del día de Invierno #10. Y este atuendo es bien "Girlie" y femenino. Me encantan los detalles de la blusa con encaje rosado.  Creo que es bien similar a una que tengo color crema. Pero me gusta este atuendo es bien cómodo y se que es mas para primavera pero... Lo use ahora porque una de las tendencias es el encaje y yo lo encuentro bien romántico y femenino.


Espero que les guste


CDS
(cuidense)
xoxoxox






blouse/blusa: Kress Stores

blue washed out jeans/mahones azules un poco gastados :U.W.D. - Karina Stores

"Hailey"Sandal/Sandalias"Hailey: Bongo- Kmart





My Accessories/Mis Accesorios


bracelets/pulceras :Aguadilla Flea Market & Avon/Pulguero de Aguadilla & Avon
earrings /pantallas : Avon
necklace / collar : Forever21 Stores

2 comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...