jueves, 2 de agosto de 2012

Ootd Summer #22/Add Verano #22


Hello Beauties:
Here I bring you the outfit of the day summer  # 22. And I'll be completely honest with you. I'm addicted to neon. One of the trends that I love the most of this summer. And this outfit is common and simple. I did it only to have an excuse to put all the accessories I purchase in neon yellow. Of all the neon colors this is one of my favorites and pink of course you guys have already seen me with my shoes. For me they are like candy I love them.
Hope you like it
TC 
(Take care)
xoxoxox





                       ---------------------





Hola Bellezas:

Aquí les traigo el atuendo del día de verano #22. Y voy a ser completamente sinceras con ustedes.  Soy adicta al neón. Es una de las tendencias que mas adoro en este verano. Y este atuendo es algo común y sencillo. Solo lo hice para tener una escusa de ponerme todos estos accesorios amarillo neón que compre. De entre todos los colores de neón este es uno de mis favoritos y el rosa por supuesto ya lo han visto con mis zapatos. Para mi son como dulces me encantan.

Espero que les guste

CDS
(cuidense)
xoxoxox






shirt/blusa : Charlotte Ruse

jeans/mahones: NALA jeans -Kress Stores

sandals/sandalias:Kress Stores






My Accessories/Mis Accesorios


earring/pantallas:Voga Stores

Arm Candy: Sofia's Stores & Atlantis Accessories

2 comentarios:

  1. Acabo de descubrir tu blog por casualidad y me ha encantado, guapa. Así que aquí tienes una seguidora más :) :)

    Un besazo enorme.

    http://zapatodetacon.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  2. you have an awesome blog ! i definitely follow u !
    it would be gorgeous if you'd check out my blog too:


    my blog - pocketful of dreams

    ~international dress giveaway - oasap ~

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...