lunes, 13 de agosto de 2012

Ootd Summer #26/Add Verano #26


Hello Beauties:

I bring the outfit of the day summer # 26. And this outfit is simple, easy,convenient and COSMIC. I was desperate to own a cosmic shirt. Try to get the Cosmic Cat shirt from Forever 21 but I don't succeed. So in one of those times I went to the store I got this. The cosmic deer. I never the same but I love it. Because what I wanted, something cosmic. I'm still in search of cosmic cat but at least I have this and I really like it.

Hope you like

TC 
(Take care)
xoxoxox






                        -------------------






Hola Bellezas:

Les traigo el atuendo del día de verano #26. Y este atuendo es simple,sencillo,cómodo y COSMICO. Estaba loca por tener una blusa  cósmica. Trate de conseguir la blusa del Gato Cósmico de Forever 21 pero no lo logre. Así que en una de esas veces que fui a la tienda conseguí esta. La del venado cósmico. Jamas y nunca es las misma pero me encanta. Porque era lo que quería,algo cósmico. Todavía estoy en la búsqueda del gato cósmico pero por lo menos tengo esta y me gusta mucho.

Espero que les guste

CDS
(cuidense)
xoxoxox






shirt/blusa : Forever 21

jeans/mahones: Kress Stores

sandals/sandalias: Kress Stores





My Accessories / Mis Accesorios 


earrings/pantallas:Aguadilla Flea Market/Pulguero de Aguadilla

Arm Candy: DIY,Voga stores.Atlantis Accessories,Avon Aguadilla Flea Market/Pulguero de Aguadilla






Cosmic Deer/Venado Cosmico



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...