viernes, 17 de agosto de 2012

Ootd Summer #28/Add Verano #28


Hello Beauties:

Here I bring the outfit of the day summer # 28. And this outfit as you can see has a focus. And it's the turquoise pants. I was desperate to use them but they seemed too shocking. I wanted to use neutral colors or not too flashy colors with them. Because for me this color attracts more attention than the pink. I don't know, is a thing the I have with this color. I also try using metal accessories. I love the necklace.

Hope you like it

TC 
(Take care)
xoxoxox





                          -----------------






Hola Bellezas:

Aquí les traigo el atuendo del día de verano#28. Y este atuendo como pueden ver tiene un foco de atención. Y son los pantalones turquesa. Estaba desesperada por usarlos pero me parecían demasiado chocantes. Lo quería usar con colores neutrales o no muy llamativos. Porque no se pero para mi que este color llama mas la atención que el rosa. No se, son cosas mías con ese color. También trate de usar los accesorios metálicos. El collar me encanta.

Espero que les guste

CDS
(cuidense)
xoxoxox






blouse/blusa: Aguadilla Flea Market/Pulguero de Aguadilla

pants/pantalones:Grand Store

shoes/zapatos:Payless






My Accesories/Mis Accesorios


earrings & necklace /pantallas y collar: Marianne Stores

bracelets/pulseras: Aguadilla Flea Market/Pulguero de Aguadilla






No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...