viernes, 7 de junio de 2013

Ootd Spring #16/Add Primavera #16


Hello Beauties:

Here I present you guys the outfit of the day spring #16. And, is a casual and fun outfit and that was the day after my birthday. And we went for a walk and shopping and had a great time. And I love this outfit it was super comfortable and very feminine. The peach tone has captivated me so much for this time of year that I always use an excuse to wear it. Also here I leave you some photos of the hotel and the places we went. There were not many but we had a great time ...

Don't forget to follow me on Instagram: elogiosamislocuras

Hope you like it

TC 
(take care)
xoxoxox






                       --------------------






Hola Bellezas:

Aquí les presento el atuendo del día de primavera #16. Y este atuendo es casual y divertido ya que este atuendo fue el día después de mi cumpleaños. Y nos fuimos a pasear y de compras y lo pasamos muy bien. Y me encanta este atuendo porque es súper cómodo y muy femenino. El tono melocotón me ha cautivado mucho para esta época del año y siempre utilizo una escusa para llevarlo puesto. También aquí les dejare varias fotos del hotel y de los lugares que fuimos. No fueron muchos pero la pasamos muy bien...

No olviden seguirme en Instagram : elogiosamislocuras

Espero que les guste

CDS
(cuidense)
xoxoxox








top:Marshall's Stores

bag/cartera : Aguadilla Flea Market/Pulguero de Aguadilla

shorts/cortos:Grand Stores

oxfords shoes/zapatos oxfords :La Defenza Shoe Stores






My Accessories/Mis Accesrios 


earrings/pantallas: Aguadilla Flea Market/Pulguero de Aguadilla

arm candy:Marrianne,Claire's & Exentrix Stores



La Concha Hotel/Hotel La Concha




Plaza las America's Fountain/Fuente de Plaza las Americas



Urban Bay / Bahía Urbana


















2 comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...