miércoles, 18 de marzo de 2015

Ootd Spring #3 / Add Primavera #3

Hello Beauties:

Here I have the outfit of the day spring  # 3. And this outfit is entirely inspired by the nautical theme.
And I really like this trend and I wanted to give it a  more formality  twist with this red blazer that I love without loosing the casual using these  white torn and  high waist jeans.

I combine the look with pearl accessories and my red bag that I love.


Remember that every Friday I'll be in my fashion segment in the radio program Despiertate at 8:15 am on Super Q 98.1:
www.superq98.com

Don't forget to follow me on Instagram: elogiosamislocuras

And in all my social media networks.

Hope you like it

T C
(take care)
xoxoxox







Hola Bellezas:

Aquí les tengo el atuendo del día de primavera #3. Y este atuendo es  totalmente  inspirado en lo náutico.  
Y a mi me gusta mucho esta tendencia y le quise dar un giro un poco mas formal con esta chaqueta roja que me encanta sin quitar lo casual usando estos mahones blancos rasgados y de cintura alta.

Lo combine con accesorios de perlas y mi cartera roja que tanto me gusta.


Recuerden que estaré todos los Viernes en mi segmento de moda en el programa Despiertate a las 8:15am por Super Q 98.1 :
www.superq98.com

No olviden seguirme en Instagram : elogiosamislocuras

Así cómo en todas mis redes sociales.

Espero que les guste 

CDS
cuídense
xoxoxox






blazer/chaqueta: Rainbow Shops

top/blusa: Walmart

bag/cartera: Kenneth Cole Reaction

jeans/mahones: Geso : Grand's

shoes/zapatos: Humberto Vidal Shoes






earrings/pantallas: Voga Stores

neckless/collar: Excentrix Stores

bracellets/pulseras: Voga Stores





No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...